Kontakt os
Udfyld formularen og så vender vi tilbage til dig.
For at kontakte ladestanderen skal den ikke først være sat i routeren. Du kobler computeren direkte til ladestander, og logger på browseren med default ip: http://192.168.0.102 (du skal først ændre dit netværkskort som vist under).
Login er:
admin
ADMIN
Den generelle opsætning skal være som følger:
Charging station name: Ladestandard1 osv (giv den et navn der giver mening)
Under Supervision skal du lægge understående ind:
Supervision URL
ws://78.47.121.37:8080/steve/websocket/CentralSystemService
Charging station ID: (I får tilsendt en 6 sifret id til den pågældende ladestation)
Husk at ændre OCPP version til 1.6 og det der står under Advanced Configuration
Til sidst laver du om netværksopsætningen som vist under. Når du har gjort det og gemmer og rebooter ladestanderen vil du miste kontakten med den da du skal ændre dit netværkskort.
Netværksopsætning:
Her skal ip adressen til ladestanderen være:
Ip 192.168.1.102
Sub 255 255 255 0
Gtw 192.168.1.1
Efter genstart skal du huske at ændre dit netværkskort som understående:
Til sidst skal ladestanderens firmware opgraderes:
Efter R8 – Run1 skifter ladestander til et højere sikkerhedsniveau og skal nu tilgås via https (ikke http), eksempel: https://192.168.1.102/
Firmware findes her:
https://www.se.com/dk/da/search/EVLINK%2520FIRMWARE
R8 – Run1 og Run8
Husk at tjekke indstillingerne igennem når du er færdig – nogle gange ”mister” den sin opsætning efter reboot.
Kontakt os for en uforpligtende samtale, hvis du ønsker at få opsat en ladestander til din elbil. Vi drøfter hvilke behov og ønsker du har og ved større anlæg foretager vi en besigtigelse.
Power Fuel A/S
Ørestads Boulevard 67
2300 København S
+45 53704030
kundeservice@powerfuel.stagingkiss.dk
CVR: 41077719
POWER FUEL© 2024. All rights reserved
Ved køb af ladeboks har du 2 muligheder.
1. Ja tak, jeg ønsker service og refusion.
Ved valg af service kan du føle dig tryk i dit køb, hvis nu uheldet er ude. Vi er altid tilgængelig for dig, og sikrer at din ladeboks fungerer.
Kort fortalt, her er hvorfor du skal vælge service- og refusionsaftale
Refusion er en tilbagebetaling af den elafgift du betaler pr. kWh. Vi følger til enhver tid statens takst for refusion af strøm for opladning.
Hvis du vælger at have din elaftale hos os tilbage betaler vi 95 øre pr. kWh. Såfremt du ikke har en elaftale hos os, tilbagebetaler vi 76 øre pr. kWh.
Hvis du bruger 300 kWh på at lade din elbil, så sikrer vi at du får din refusion der svarer til 285 kr. inkl. moms.(261 kr. hvis du ikke har din elaftale hos os)
Dette tiltag er lavet af staten, men du skal aktivt søge om refusion for at få det ud fra dit forbrug – Det kan være en masse bekymringer, rettelser og spild af din tid at håndtere og dobbelttjekke.
Alt det kan vi håndtere for dig automatisk, så du er sikret at din refusion gennem vores refusionsaftale.
2. Nej tak, jeg ønsker ikke en service- og refusionsaftale.
Du får tilsendt ladeboksen direkte til dig, uden ekstra aftale.
Hvis du har bestilt ladeboks med installation:
Vi kontakter dig for at aftale tidspunkt for installationen.
Vores koordinator screener for opsætning af ladeboks.
Vi ankommer på aftalt tidspunkt og installere ladeboksen.
Vi kører først når det virker.
Du vil blive kontaktet af vores installationsteam indenfor 2 arbejdsdage i hverdagene i tidsrummet kl. 8.00-15.00
Power Fuels ladeløsning til private, sikrer en godkendt installation af dygtige elektrikere.
I vores standard installation klargøres din installation til 11kW, det vil sige, vi installerer 5G 4mm kabel.
Din nuværende installation skal overholde gældende lovgivning.
Vores elektrikere installerer en 20 ampere sikring, da en typisk husinstallation er forsikret med 25 ampere i vejen fra Netselskabet. Opgradering af sikringen til 32 ampere (22kW), er en ekstra ydelse vores installatørpartner vil opkræve.
Vores standard installation indeholder:
Evt. gravearbejde skal foretages inden installation af din ladeboks. Kabelrenden skal være 40 cm. dyb og 25 cm. bred. Vores installationspartner skal oplyses herom, inden de ankommer til adressen og minimum 2 dage før.
Er der ikke tilstrækkelig 4G i dit område, skal din husstand stille wifi til rådighed. Hvis grænseværdien overstiger -75 dBm anbefaler vi konfigurering til wifi. Såfremt signalet ikke er tilstrækkeligt, vil vores montører tilbyde køb af en wifi-extender til montering i din 230V stikkontakt.
Læs også den fulde beskrivelse her:
https://powerfuel.stagingkiss.dk/hvad-er-en-standardinstallation/
Har du installeret en ladeboks udført af en autoriseret elinstallatør, skal du blot bestille en udskiftning, som indebærer følgende:
Hej, beklager at siden ser lidt speciel ud – Vi arbejder på det
08/04-2024
Udfyld formularen og så vender vi tilbage til dig.